Alkeiskurssi

Varsinaista alkeiskurssia ei järjestetä. Kukin uusi harrastaja  suorittaa alkeiskurssin liittyessään seuraan ensimmäisten  kuukausien aikana (n. 3 kuukautta). Meitä on pieni joukko eritasoisia harrastajia ja sovit hyvin joukkoomme. Olitpa nuori tai vanha, iso tai pieni niin muokkaamme kaikille sopivan tasoiset harjoitukset.

Jos olet yli 10 vuotias ja kiinnostuit lajista, tule harjoituksiimme ja ota treenivarustus mukaan. Harjoituksissa kohotetaan hieman kuntoa ja opetetaan itsepuolustusta sekä perustekniikoita, joita ovat mm. potkut, lyönnit ja torjunnat. Saat lisää itseluottamusta, hyviä kavereita, paremman liikkuvuuden ja hyvän kunnon.

Alkeiskurssille voit siis ilmoittautua milloin vain harjoituksissamme, ja se kestää n. 3 kuukautta ja maksaa 60 €. Seuran verkkosivuilla pidetään kirjaa harjoituskäynneistä, ja sieltä näkee milloin alkeiskurssisi on suoritettu ja olet valmis ensimmäiseen vyökokeeseen. Vyökokeen hinta on 20 € ja se sisältää (keltaisen) vyön.

Voit tutustua lajiin muutamia kertoja ilman maksuvelvoitetta.

Harjoitusajat ja paikan löydät tästä.

Treenivarustuksena T-paita, verryttelyhousut, ei jalkineita (treenaamme paljain jaloin).

Lisätietoa valmentajilta.