Kauden 2023-2024 harjoitukset alkavat!

Näyteikkuna

Harjoitukset alkavat tiistaina 8.8.2022 kello 18:00 Valkeavuoren yläkoulun liikuntasalissa.

Kaikki harjoitukset ovat Valkeavuoren yläkoulun liikuntasalissa.

Harjoitusajat:

tiistai 18:00 – 19:30

torstai 18:00 – 19:30

sunnuntai 15:00 – 17:00

Kaikki vanhat ja uudet harrastajat mukaan heti ensimmäisistä harjoituksista lähtien.

Uusille tiedoksi. Harjoitusasuna, T-paita, verskat tai shortsit ja paljain jaloin.

Mikäli urheilusalin ulko-ovi on kiinni, niin koputtakaa (kyllä joku tulee avamaan) tai tulette sen verran ajoissa, että pääsette muiden kanssa sisälle samalla kerralla.

Alkeiskurssi

Näyteikkuna

Kiinnostuitko alkeiskurssista?

Koska olemme pieni seura, emmekä voi panostaa lehti-ilmoitteluun niin varsinaista aloituspäivää alkeiskurssille ei myöskään voida ilmoittaa. Meitä on pieni joukko eritasoisia harrastajia ja sovit hyvin joukkoomme. Olitpa nuori tai vanha, iso tai pieni niin muokkaamme kaikille sopivan tasoiset harjoitukset.
Alkeiskurssille voit ilmoittautua milloin vain harjoituksissamme. Alkeiskurssi kestää n. 3 kk ja alkaa ensimmäisestä käydystä harjoituksesta.

Harjoitusajat ja paikan löydät tästä.

Jos olet yli 10 vuotias ja kiinnostuit lajista, tule harjoituksiimme ja ota treenivarustus mukaan. Alkeiskurssilla kohotetaan hieman kuntoa ja opetetaan itsepuolustusta sekä perustekniikoita, joita ovat mm. potkut, lyönnit ja torjunnat. Saat lisää itseluottamusta, hyviä kavereita, paremman liikkuvuuden ja hyvän kunnon.

Alkeiskurssi kestää n. 3kk ja maksaa 60 €. Alkeiskurssin jälkeen voit halutessasi suorittaa keltaisen vyön. Vyökokeen hinta on 20 € ja se sisältää vyön. Voit tutustua lajiin muutamia kertoja ilman maksuvelvoitetta.

Treenivarustuksena T-paita, verryttelyhousut / shortsit, ei jalkineita (treenaamme paljain jaloin).

Lisätietoa valmentajilta.

Kauden Taekwondoka 2017-2018

Seuran kauden Taekwondoka 2017-2018 on Yang Yang D.
Kauden Taekwondokaksi äänestetään kaikkien seuran mustien vöiden haltioiden toimesta.
Kauden Taekwondokaksi valitaan henkilö, joka on kauden aikana osoittanut hyvää kehitystä, hyvää käytöstä ja toisien tsemppaamista.
Yang Yang oli kaikkien mustien vöiden yksimielinen valinta.
Onnittelut!

Kauden Taekwondoka

Kausi käsittää ajankohdan elokuun alusta -> toukokuun loppuun.
Kauden harrastaja saa käyttöönsä vuodeksi kiertopalkinnon, johon kaiverretaan myös harrastajan nimi ja kausi.

Kauden Taekwondokat kautta aikojen:

• 2017-2018 Yang Yang D.