Treenit alle 20 vuotiaille

Markus aloittaa pienimuotoisesti vetämään treenejä!

Treenit on lähinä venyttelyä ja liikesarjaharjoittelua (Poomse). Joten lähikontakteja ei synny.

Maskipakko ainakin tullessa ja poistuttaessa treeneistä ja pukuhuoneessa ollessa. Harjoittelutilanteessa Markus ohjeistaa maskin käyttöä erikseen.

Nämä harjoitukset pidetään, jotta saataisiin kehon liikeradat ja motoriikka pysymään jokseenkin siedettävällä tasolla myös Korona aikana.

Nämä harjoitukset julkaistaan Whatsapp -ryhmässä joten pyydä Markusta lisämään numerosi listalle jos haluat harjoituksista lisätietoa.

Seuran ns. viralliset treenit alkavat vasta kun viranomaiset ovat tulleet siihen lopputulokseen, että harjoittelu on turvallista myös isommalle joukolle ja vanhemmille!

Niistä ilmoitetaan sitten tällä sivustolla kun sen aika koittaa.

Omaehtoinen harjoittelu on enemmän kuin suotavaa (pitkät kävelylenkit, juoksu maastossa, hiihtäminen, luistelu, pyöräily yms. mitä voi tehdä hyvillä turvaväleillä ulkona. Kotona venyttely, punnerrukset, lankuttaminen, vatsalihakset ja kevyt HIIT -treeni on myös suotavaa.

Vastaa